RÄTTS- OCH FÖRVALTNINGSKURSEN ÄR SLUT!

Ännu en vecka har förflutit i Kalmar, med tentaplugg och tentaplugg på schemat. Cirkel började på onsdagen, egentligen skulle vi stängt in oss i bibblan, men tom kläckte den fina idén att gå till vallgraven istället. Hurra, sa jag och vi blev ett gäng som satt där hela dan och brände sönder oss (närvarande: B, T, M, G, J, E, T, orka skriva ut namn). 

Nästa dag hade ryktet spridit sig vida vägar i Kalmar och vi samlades även denna dag vid vallgraven för att försöka smälla in lite kunskap... (närvaron utökades: B, T, M, G, J, E, T, N, N, S, I, J, E, K, E).
Var även och pluggade en liten stund på en lite mindre cirkel med M, E, A, S på förmiddagen, oxhagen har även vi fina gräsmattor. När jag kom hem gick jag förbi för att se om de var kvar, men de var just klara. Blev istället en idyllisk promenad i myskläder och tofflor till 4Hgården i eftermiddagssolen. Barnen lekte på lekplatsen, djuren betade och jag tänkte att Hujeda mig vad puttinuttigt jag har det. Så jag var tvungen att spä på det ännu mer genom att plocka en blombukett. Den ni!
Sen blev det lite natten-före-plugg med malin. Malin lär sig genom att skriva frågor på allt hon läser... 360 frågor MED svar hade hon kommit upp i infr den här tentan.. hur lyckas du? Nån gång ska jag även lägga in vår komma-ihåg-berättelse om Claude!

Hade tenta igår! Tentaslask och allt som hör till på kvällen! Men innan det fadderutbildnign och sittning. Sittningsmaten var nog the finest hitills... två Billyspizzor vi själva fick värma. Det är kärlek det. PREMIÄR FÖR GRODHANDDUKEN! Fungerade bra, men malin glömde sin hemma! Dååååligt!
Tentafesten var lite uppdelad den här gången, ingen hade hyrt nåt ställe. Men djungeltrumman fick ändå mycket att skriva om:) Många som sagt VAFALLS idag tror jag.





Fadderutbildning och middag med kollektivet och Giselle idag. Mys. Behövde en lugn kväll men lär väl inte somna än på ett tag ändå...Resten av kollektivet somnade runt halv elva snåret. JAG FATTAR INTE HUR DE LYCKAS!!!! Så här sitter jag med min V-H-S! Duger väl som sällskap.


Nej nu börjar det här bli ett lååångt innehållslöst inlägg så jag lägger ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0