Lite citat från veckan


-Ni såg INTE mig springa!
/Fanny, till de som satt på bussen


-Jag tror bara på det jag ser med mina egna ögon! Och jag ser det som är på TV!!
/Det är sant!


-I want to be the man behind the man!
/Moe


- Det står en 20 meter hög tomte därborta
- Jaja Tom... kul..
- Men seriöst, det gör ju det

/Tentaplugg (se bild)



A -Vem lånade jag pennan av?
S -Det är min, eller inte min men jag tror jag tagit den av någon...
T -Den är min!
/Fadderutbildningen


- Hörrudu! Så länge både du och jag lever är jag din mamma och är orolig! Det är bara att acceptera!
/Mamma som kommer vara orolig över valborg (Tack för att du bryr dig!!)

Kommentarer
Postat av: Tom

Skönt att det finns bildbevis annars hade ingen trott mig! :D

2007-04-29 @ 23:08:08
Postat av: Sluddrarn

var e min mobil?

2007-05-01 @ 15:39:27
URL: http://sludder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0