Dao

Mest användbara ord idag:
-Hjälp!
Till Telias röststyrda automatsvar som lätt missförstod. Efter tillräckligt många "hjälp" och ett avslutande "huh?" kom jag tillslut fram till en levande människa...
Jag, Malin, Elin mfl hade väldiga problem.


Citat från kvällen:

- Vi tar och äter pizza först. Att äta pizza och se på film samtidigt är ju som att äta korv och se på bio, det går inte... eller att titta på hockey och tänka på fotboll!
/Martin

- Så länge vi har Belin med är det rättfärdigat att göra idiotiska saker.
-Vi ringer dig när vi vill göra något idiotiskt, tjejigt eller näst intill homoerotiskt
/Grabbdelen i Oxhagenkickers

- Hej. Jag sitter hos Belin och kollar på Martin.
/Tomas svarar i telefon

M:   -Nu har jag ätit pizza, hb, pepparkakor, markill, k-bröd, popcorn...
T:   -... och damm!
B:   -Icke att förglömma damm!


Torra kommentarer= Guld!

image33image34
Mystiska saker sker

Kommentarer
Postat av: Elton

Skönaste kommentarerna på länge.

2007-04-18 @ 00:39:00
Postat av: Tomas

Fan vad dålig humor vi har egentligen.. :D riktigt torr, hahaha :D Guld!

Oxhagen Kickers För Alltid!

2007-04-18 @ 01:04:50
URL: http://sludder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0