Dags igen

Sitter här och läser i min ensamhet. Klockan är kvart över tolv pch jag har lovat mig själv att komma igenom hundra sidor idag... jag har 40 kvar! Jag har läst en hel del tid idag, men det går så lååångsamt fram! Och även om det inte spelar någon roll när jag läser dessa 40 sidor (inatt eller imorgon på de timmar jag kommer vakna tidgare om jag lägger mig i tid) så är det en principsak. Jag får inte ge upp, envis som jag måste vara... suck. Ibland är det jobbigt att vara underbar.

Sista lektionen på kursen hade vi idag. Sen spinning... tungt!

Helgens bravader innehöll:
En lugn fredag med mat på KM
En tjotjimmande lördag. Först till Nilas och tittade på fotboll och grillade korv, sen till Elin på utflyttningsförfest, tog hunden på promenad på vägen till stan:). Kåren, holabandola. Sen lite efterfest hos M, J, A.
En pyamassöndag med pizza, Vänneravsnitt och Rätts-kompendie.


Hos Elin blev jag stylad i håret, vissa hade åsikter om hur jag skulle ha det.


Nej, här blir inga sidor lästa... Hej då!

Kommentarer
Postat av: anja

tjosan!
det är tungt med plugg ibland eller kanske oftast men man borde inte ge upp, varför vet jag inte. Och på tal om ingenting så såg jag en bil med regestreringsplåt där det stog.. gissa vad! BELIN! då kan man ju inte låta bli att tänka på dig där nere i buchen! haha Puss på dig du ar grym Elin!!

2007-04-24 @ 10:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0