För ett år sen


Scheisse! För precis ett år sen tog jag examen från Högskolan i Kalmar...
Ett år. Som har gått fort, men det har hänt sjukt mycket.
Jag har åkt konståkning fem dagar i veckan, tävlat för första gången på 4 år, arbetat på EW, och KF, startat enskild firma, börjat på Rockfoto, tävlat VM i USA, köpt en mac....
Ja, jag klämde in macen där också.
Sjukt. Fort gick det. Och nu är det mep07 som ska gå fram i aulan och krama Ann1 och rycka blomma från krukan! Sen försvinner också dom från den mytomspunna staden... Och de flesta av dem har har samma ångest jag hade för ett år sen. Vad händer nu?

Jag var där igår. I Kalmar. I snabba ryck. Såg teveprojekts slutprodukter på Baronen. Sjukt bra, jag är så stolt (som om jag har något att göra med det, men de är ju för alltid Nollor). Jag har ätit middag på en kollonilott och haft nattsnack i diverse lägenheter. Jag har ätit lunch med Tåmas som snart är gift och avtackat treor (nollor).
Sist men inte minst. Jag har brännt DVDer. På Transistors kontor, i Toms lägenhet och på tåget.

Lite old pics på treorna. Lite uppklätt, lite nollning, lite vardag, lite inspelningar....  Det är många fler som förtjänar att bli representerade på bild... men jag orkar inte leta efter 60 individuella bilder nu. Jag sova... och bränna dvd...






Kommentarer
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

Klart det är ett landslag, men nu bloggades det om singelåkarna ;) Hör väldigt gärna av dig när ni har läger, vill skiva massor om team! :D

2010-06-07 @ 11:51:15
URL: http://konstakningsbloggen.se
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

Hej, jag har länkat dig i min "Om konståkning"-kategori,

(http://konstakningsbloggen.se/2010/june/konstakare.html)

om du vill får du väldigt gärna svara på dessa frågor som

kommer dyka upp tillsammans med din länk!



Ålder -

Gren - (team? singel? par? isdans?)

Favoritelement - (Det du anser vara roligast och det du tycker du är bäst på)

Klubb -



//Madelene

2010-06-07 @ 12:36:17
URL: http://konstakningsbloggen.se
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

så dääär ja! :) fixat ;)

2010-06-08 @ 14:36:03
URL: http://konstakningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0