Meet Fran ...

"Meet Fran Stalanovskivichdividivitschki.
In her home country of Romanovia, dodgeball is the national sport. And her nuclear powerplant team won the championships five years running. Witch makes her the deadliest woman on earth... with a Dogeball.
Ball me Blazer! Show them Fran....
"
Ringer ingen klocka? Kolla här: Introducing the Purple Cobras och speciellt detta)


Jag kände mig lite som tjejen i Mean Girls när hon kommer till en halloweenfest utklädd till en ful brud-zombie eftersom hon inte visste att de flesta tjejer använder halloween till att klä upp sig galet snyggt.

FIV alltså... Lite mindre aktiviteter än förra året men tiden flög förbi. Förberedelserna gjordes på Skräddaretorpsvägen 8, mellan EBs och Macs lägenheter. Efter lite Istanbul Constantionopel på bussen intog 100 meppare en bygdegård i Bäckebo.
Tvårätters inmundigades. Lekar lektes. Boll kastades. Bullar delades ut. Utklädnader vissnade framåt tvåtiden då bussarna hämtade oss igen.


Husmor ElinB fixar. Tingeling. Tvårätters. Det blev endel dodgeball under kvällen... Kenta under introtävlingen. Framme vid DJ-Martins kant. "Nej, är det en spya jag ska torka upp?" Nej det var det inte!

Sen var det hem och duscha. För även idag var det dags att gå upp och filma i ishallen...

Kommentarer
Postat av: Ika

haha, Belin! DU ÄR GALEN! :P Hoppas bilderna blev bra :)

Vi sitter nog i skolan hela dagen och läser, sen ska jag lämna tillbaka

kameran. En sak till: fast jag inte har photoshop kan jag lägga över RAW filer på min mac.. är inte det lite skumt?

2008-11-19 @ 08:49:59
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: Tomas

Haha, tror detta kan vara den första bild jag sett på mig från FiV :D

Trodde knappt mina irisar när det inte fanns några tomas-taggar på fejsbook alls, och det efter att det dykit upp en 7-8 album.

Med tanke på de något suddiga minnena började jag tvivla på att jag överhuvudtaget var på FiV iår... Men nu vet jag! :D

2008-11-20 @ 08:43:41
URL: http://sludder.blogg.
Postat av: Maria P

Åh, jag tycker att du hade en av FIVs grymmaste utstyrslar. I löv it. Jag gråter dock en skvätt över att jag inte var där och fick se de där tänderna live.

2008-11-20 @ 13:26:20
URL: http://mariaimono.blogspot.com
Postat av: DrFanny

AHAHAHAHA!

2008-11-27 @ 17:05:34
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0