BIMC 2010

Bellevue International

Monopoly Championship 2010


Dagen D var här. Kvällen vi alla väntat på. Då allt skulle avgöras. Målet på vår resa. Belöningen för all möda, tid, blod, svett och tårar vi lagt ner. And it all came down to this.

Tävlingen ägde rum fredagen den 12 mars 2010 i "natursköna och familjevänliga" Bellevue. På grund av JWCC anlände den sista tävlanden (jag) sent till platsen och detta skulle senare under kvällen kosta mig Norrmalmstorg då jag köpte mig en förlåtelse.

Reglerna utformade av tävlingsledningen var enkla:
Den som vinner vinner
Alt. den som har mest låtsaspengar efter 5 timmar vinner
Alt. den som har mest riktiga pengar efter 3 timmar vinner
Alt. den som har mest prylar när man dör vinner

Jag vann inte. Ingen vann egentligen (som det brukar sluta i Monopol), men för att blidka publiken säger vi att det blev lika mellan Bengtsson och Mac.

Men det var inte sista gången... nejnej.... hämnd nalkas inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: maja

Haha ser så kul ut!

Snacka om frustrerad!

Kul att du skrev Elin : ) Hoppas allt är primaballerina med dig!



Lycka till i nästa Monopolutmaning ;-)!

Kram!

2010-03-17 @ 11:02:01
URL: http://majjases.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0