RIP Hultan

 

En era har gått i graven. Det skulle bli den 25:e Hultsfredsfestivalen iår. Men bara en vecka innan avspark tvingas arrangörerna lägga ner på grund av för dålig biljettförsäljning. Ingen mer Hultsfredsfestival. En liten bit årlig kult försvinner. Sjukt trist. Jag skulle ha åkt dit och jobbat med Rockfoto, så när jag såg pressmeddelandet så satt jag bara och höjde ögonbrynen en minut innan jag fattade att jag hade tolkat meddelandet rätt.

Hoppas på att Hultan någon gång i framtiden kan göra en återkomst. Viljan finns alldeles säkert kvar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju alltid fiskefestivalen, hurra

2010-07-01 @ 09:57:21
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

verkligen jättetråkigt :( får se om det är en liten trendnedgång eller för alltid... festivaler "borde" det på något sätt alltid finnas ett behov av.... :)

2010-07-23 @ 12:39:40
URL: http://konstakningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0