Cykellandslaget

Cykellandslaget... eller jag menar... eller va?



Tillslut har vi landat i allafall.
Med en väska som skrek shopping-övervikt, ett minneskort med över 1000 exponeringar och ett huvud snurrandes av tankar.

Jo det var en resa att minnas för livet. One of a kind.

Jag blev för övrigt uppringd av SR dagen innan vi åkte hem eftersom de fått nys om att vi/jag var fast i New York. Jag insåg där och då att jag är utbildad journalist, inte intervjuobjekt. Hahaha. Citatet de använde på Ekot dagen efter är fantastiskt!!!

Men en fråga återstår: Hur visste de att jag var fast och hur fick han mitt telnr? Glömde änna fråga...

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahaha ja den resan blev något att minnas! <3

2010-05-08 @ 12:21:53
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0