IS Klitor

Jag vill i egenskap av "Årets Bengaliska Älg" från första året framföra klagomål!
Jag har under de senaste månaderna blivit utsatt för trakasserier och falska anklagelser. Det påstås att jag inte längre lägger den rosa färgen varmast om mitt hjärta. Att jag struntar i matcher. Inte håller mig informerad. Kort sagt. Att jag har svikit mitt lag.

Det sårar mig.

I snart tre år har jag stått vid er sida. Inomhus som utomhus. Undantagen tillhör de dagar jag befunnit mig på andra sidan Sverige, legat på sjukhus, eller... då jag inte ens vetat om att det är match. MEN! Mitt försvar, herr domare, lyder: 

1 Sportchefen sade att jag kunde ta reda på matchtiderna på hemsidan! Oh vilken fröjd, tänkte jag. Och jag letade. Och sökte. Icke fann jag något schema. Inte förrän igårkväll fick jag reda på att jag sökt på fel ställe. Som trogen supporter kan jag bara referera "hemsidan" som Klitors egen hemsida, inte Korpens!
2 Borde det inte vara rim och reson att ledningen någon gång informerar sina fans om uppkommande matcher? Jag minns den tiden då det var så. Det var en bra tid, vart tog den vägen?

3 Då jag på grund av fysiska skäl inte kommit har jag alltid tänkt på er, det skola ni veta.


Nu har jag nästa match intatuerad på låret! Onsdag, 21.30

Märk väl att jag inte bett er alla att AVGÅ!

/Yours truly



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort Belin, stort

2009-03-05 @ 20:42:29
Postat av: DrFanny

Hahaha du är så jävla rolig, jag älskar sättet du skriver på :P

Fan ni är så jävla knasiga "over there" ;)



Love you!

2009-03-05 @ 23:17:26
URL: http://drfanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej jag har just nu frågestund i min blogg kika gärna in:) kram

2009-03-06 @ 00:35:25
Postat av: Anonym

2009-03-06 @ 00:35:38
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/
Postat av: Mici

Det är ju befängt (befängt, säger jag!) att påstå att du skulle på något sätt tappat intresset! Allt är någon annans fel, det är jag säker på!



Tack än en gång för headern vännen, jag älskar den!

2009-03-06 @ 10:26:27
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0