Imorgon smäller det

Tävlingpremiär!!! AAAAH!!!!
Och jag går som vanligt runt med tvångstankar dagen innan.
Inga speciella rutiner som jag måste göra och som bevisligen betyder tur, nejnej.
Det är olika varje gång.
Om jag inte nuddar tröskeln när jag går igenom dörren så kommer det att gå bra imorgon.
Om jag borstar tänderna mindre än en minut så kommer det att gå dåligt.
Om jag kan släcka lampan utan att lämna mattan med fötterna så kommer passeringen att gå bra.... osv.
Men även om jag klarar dessa utmaningar eller inte kommer så påverkar det ingenting! Hahaha! Det är bevisat att inga tvångstankar som föjlts varken har hjälpt mig eller skjälpt mig.


Oh well. See you at Tjörn!!

Kommentarer
Postat av: Didem

HAHAHAHA jag har också massa konstiga tvångstankar!! Jag kände verkligen igen mig själv när du skulle "rätta till" dina skydd på bänken! Det kommer att gå superbra imorgon!! <3

2009-12-13 @ 01:43:42
URL: http://diidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0