Julen var häär

Jag hann knappt märka att den smög sig på. Julen alltså.
Jag fick göra allt julhandlande den 24:e eftersom jag fick hoppa in för en sjukling på "Uppesittaren" den 23:e. Så det blev en lång dag och koncentrationen var på åtta olika ställen men det gick bra ändå.

Julen spenderades med kraftig kaliber hos släkt och vänner och nu återstår några timmar av min julledighet innan allt brakar loss igen.

Funderingarna virvlar runt nyår. Mor, far, Sofia och Jens beger sig upp till Tandådalen för stugfirande och skidåkning men jag har bara två dagar ledigt att resa på. Och jag ska dessutom inte åka skidor såhär precis i början av tävlingssäsongen. Men fortfarande finns chansen att åka upp och bara softa när alla ändå är samlade. En träning på lördagen gör att jag inte kan stanna mer än drygt ett dygn och resetiden blir nästan lika lång som soft-tiden.

WTF!!!!

Vi har inte direkt mäktiga fjäll hahhahaha

Kommentarer
Postat av: Linn

Men Belin kom hit för sjutton! Det är i januari det händer: http://www.facebook.com/#/event.php?eid=222857333042

Eller när ska du komma? Puss!

2009-12-30 @ 19:36:21
URL: http://linnstigssonstern.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0