Nu börjar andra veckan

Andra veckan med de nya nollorna, med Teori och Metod 15 p och i nya lägenheten.
Antingen har vi inte hängt med dem tillräckligt, eller så är de nya nollorna lite sega. Men i fredags var de på g:) Det blev helkväll med början hos MickiSanna ->Turkossittningen -> Björn -> Kåren -> sängen.
Idag: Saft med Malin och ElinB. Korv & bröd ikväll med Nils och Wille. "Kan vi inte typ... äta korv idag??"



En jobbig begravning i fredags. Och jag kunde inte vara där och hålla hand innan eller efter eller under. Mental överföring via telefon.
"Jag försöker trösta Knyttet genom att säga;
-Lilla vän, han väntar på dig blott för att få hålla dig igen"

Kommentarer
Postat av: DrFanny

Tack Elin,

be för mig. För jag saknar honom så mycket.

Älskar dig =)

kramar Fanny

2008-09-09 @ 21:08:23
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0