Farväl kollektiv, hej Nils

Oh ja! Inatt var det stor premiär! Första natten i min etta!
Var i kollektivet i förrgår och hämtade de sista grejerna. Kändes skumt! En ny tjej hade flyttat in i mitt rum. Oh. Konstigt. Så nu är det definitivt... Jag bor inte i kollektivet längre. Inte Therese heller. Och Emilia pluggar utomlands i ett halvår... och inte Ruben och Valle... Stackars Linnéa!

Men att jag skulle vara utan sällskap i nya lägenheten är ju icke sant.
Nils-Hej är du inte hemma?
Jag-Nej jag är på Indiska
N-Jaha (pratar på, och jag undrar vad han vill)
N- Vad jag vill?! Belin! Nu är vi grannar! Vi kommer ringa varandra varje dag och kolla vad vi gör!

Old kollektiv (utom jag:)
Ruben och Valle

Kommentarer
Postat av: anja

hahah, ilken flummig hund (och katt)!!

2008-09-04 @ 19:37:46
URL: http://anjavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0