Hemtentan är peanuts ......................... not

Mitt hem är aldrig så rent som vid tentatider. Då passar jag på att våttorka golvet och frosta av frysen.
Mepparna sitter isolerade i sina hem och tragglar med denna gudasända hemtenta. Eller vart kommer den från? Kanske inte uppifrån? Nånstans där det är varmare....
Alla har ångest. ALLA!

Det sämsta sättet att plugga är att åka hem till Göteborg.
So I did.
Men jag och Mackan satt både fredag och lördag dag på bibblan! Den ni! Även om vi en av dagarna tillslut satt på golvet, kollade på film och sov.
Men, har med gott smavete kunnat göra annat också. Utgång med Jessica i fredags då jag revolutionerade Avenyn genom att komma in med tygskor. Middag med Fanny & tjejgäng på restaurang igår, sweit!
I morse var jag i Åkeredskyrkan där min kusin som läser till pastor hade sin första predikan. Ball. Inte alla som blir det. Hon sa att Gud inte har glömt oss. Detta meddelande vill jag föra vidare till klassen i dessa mörka tider.

Tentaljusen

Kommentarer
Postat av: anja

ojoj! vad har hänt med avenyn? vart ska samhället ta vägen?? :O

2008-10-13 @ 16:29:04
URL: http://anjavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0