Jag mötte Lassie

Efter en riktig kändis-spanar-blick-helg i Stockholm sitter jag här tillbaka i min Kalmarsäng. Både formal-friday, TV-inspelning och Kalmar FF guldfest har jag hunnit med.
Och det mest fantastiska mötet... det vet vi alla om vilket det var, haha.

Har även hunnit med praktikintervju, som gick bra,  i och (såklart) familjehelg med tapas och stadsdriv. Tack familjen plus Jens för en riktigt go helg.
Så nu, efter KFFfest är man lite uppe i varv, men jag vet minst fem som är i extas. Och skandaler har det fixats till tidningarna också. Det ska nog gå snabbt att somna ändå...


och en liten bonus på det:
Precis innan jag åkte till bussen idag så youtubade vi på DISNEYKLUBBENS INTRO... Klicka på länken och se lite Johan, Alice och Eva!

Priceless för alla i rätt era:

Kommentarer
Postat av: Mici

what what? berätta allt! var var intervjun, vem var idolen?

2008-11-10 @ 09:24:28
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Ika

Jag hittade dem =)

Dock var jag inte sugen på att dra vidare, men ni ser ju ut o ha trevligt med Kalmar FF :D hihi JA; nu ska vi gräva pengar :D

2008-11-10 @ 22:52:54
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: Ika

Jag hittade dem =)

Dock var jag inte sugen på att dra vidare, men ni ser ju ut o ha trevligt med Kalmar FF :D hihi JA; nu ska vi gräva pengar :D

2008-11-10 @ 22:52:56
URL: http://relapze.blogg.se/
Postat av: jaq

jag satte på alla klippen samtidigt och och hade disneyclubbs inferno/kaos här framför dator! hihi

2008-11-11 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0