Inför F I V

Varje år anordnas en fest som kallas Fyllan i villan (ganska fult namn jag vet). Gamla och nya meppare från när och fjärran återförenas en kväll under festliga omständigheter på random ort. Ikväll är det dags för FIV 08, och årets tema är film. Länge har trötta läshuvuden funderat på lämplig outfit. Jag har valt att klä ut mig till något som få kommer att känna igen. De som har sett denna specifika film kommer dock inte ha några problem med att peka ut mig.

MÄRK VÄL VILKEN TID JAG SKRIVER DETTA INLÄGG! På en helg och allt.
Jag ska iväg och inhandla lite saker innan jag beger mig till ishallen och länsmästerskapen. Där ska jag, Emma och Claes stå såhär:
 på folk som gör såhär: (anonym åkare:)

Kommentarer
Postat av: camilla

ja men det är ju perfa!! ännu en fantasivärld..jag har sett första filmen..innan jag visste att det va en bok...filmen va inte så bra :S

2008-11-15 @ 11:01:47
URL: http://cutefjant.blogg.se/
Postat av: camilla

okej..aa nää filmen va faktiskt inte jättebra! men okej jag sak prova mig på om böckerna! filmerna om arn va ju inte jättebra dom heller och dom böckerna började jag läsa efter att jag sett första filmen såå jag tror jag kommer klara det! tjingelingen

2008-11-16 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0