Kvinnohatarklubben

Medan Danne och Malin runt 03.00 motade ut mig och Martin med ett moppskaft runt och en ukulele sammanställde jag min dag.

Efter en timmes arbete i bibblan på dagen var det bara raksträcka kvar. Häng med Estland och sovstund hos Malin (med slött kommenterande av PCD).

Hamnade senare på Haralds förfest och fann mig sittandes utomhus i en "hemlig" cirkel á la Tjejhatarligan bredvid en färdigpacketerad polack som låg i en campingsäng.
"Kan vi inte bara smita?" säger Nils, och visst: Ett sällskap på 10 (inklusive värden) smyger från festen, lämnandes tjejerna, för att spela TV-spel i grannhuset.
Allt jag kan göra är att skaka på huvudet och trivas.

Men vid utgångsdags begav jag mig till mitt ursprungliga mål. Några timmars soft och tjöt med DanneMalinMartinMackan slog till precis rätt. Tills Danne bestämde sig för moppskaftet som bästa tillhygge.
image614

Kommentarer
Postat av: Mici

Oh, you're so right. Jag lovar, jag ska inte.
Och du har rätt i att Kalmar är ett bra och billigt resmål, men jag bangar nog det när det andra alternativet är Rom. Sorry! ;)

2008-05-18 @ 15:58:27
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Mici

Jag har förresten världens finaste födelsedagskort till dig här som bara ligger och väntar! Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär är du hemma?

2008-05-21 @ 11:44:32
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0