Kaktus och slut på kontot

Ni vet den där hejjarklacken från Hipphipp, som står bakom en man vid en bankomat och sjunger "Sluuuut på kontot!" (klapp-klapp-klapp-klapp-klapp).
En sån klack har jag haft bakom mig i flera dagar.
Men nu är det löst... de sista sparpengarna är överförda och redo.

Och en tredjedel av dem gick till:

KAKTUSGALAN!

Denna presigefyllda filmgala. Till och med större än Munkguldsgalan, och det är inte att säga lite.
Även i år var jag nominerad i Öppna kategorin (vår film kan inte klassas som något annat), detta år med Kalmar Highriders - min stairway to heaven. Men se, vi blev slagna av en memmare. Oh well! Vi e glada ändå, sa vi på göteborska och åt vår icke-existerande panacotta.


Två av mina bordsdamer: Bengt som fick chansen att visa sitt blinkande halsband ("men jag vill ju inte slösa batterier på dig") Tack, jag känner kärleken flöda, verkligen:) Och Mackan som jag vann en iPod för... jag skulle aldrig ha sagt något, han hade aldrig märkt om jag lagt vantarna på den ändå.
Malin vann en statyett för Bästa kvinnliga biroll! Så rätt! Du är bäst gömm!

Rolig grej: Mackan, Anastasia och Karros grupp hade nomineringar i typ alla kategorier men vann inget ändå! Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: mac

tack belin!

2008-05-17 @ 18:48:25
Postat av: Stasia

Belin, det var faktiskt bara två kategorier. Så det det så :) Vi hade dock 50 procents vinstchans i den ena kategorin.. men men man kan ju inte alltid vinna.

2008-05-23 @ 18:55:59
Postat av: elin

lala, man jag mena juh att själva filmern på något sätt var representerade (skådisar osv:) Ni e grymma, nåt borde ni ha vunnit

2008-05-26 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0