Champions League

Ikväll vart det Champions League final som vi satt och såg på Krögers! Efter förlängning och straffar vann tillslut Manchester United FC (om nu någon lyckats undkomma att höra det).
Jag hatar staffar, kan inte sitta still! Snacka om att få press på sig som spelare, plötsligt hänger allt på två personer istället för hela laget.

I pausen kom min favoritreklam! Nikes nya reklam är en av de bästa jag någonsin skådat. Och jag fick medhåll direkt från många håll på puben.
Take it to the next level: den längsta versionen Se och njut.

Ah det är fint! Men nu ska vi sova och gå upp tidigt till föreläsningen. Senare blir det filminspelning....

image615image616

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror du att jag tittade?? Jag bytte kanal vid varje straff och blundade däremellan... det är inte bra med sport ibland...

2008-05-22 @ 15:11:36
Postat av: Edina

Tack för din insats i går gumman :)

2008-05-23 @ 09:20:31
Postat av: Anonym

Förstår inte riktigt hypen över Nikereklamen, robban är också exalterad. Visst, lite kul vinkel men den saknar ju helt slutkläm och berättelse. Själv gillar jag Sony Ericsson när alla nynnar bl.a. den där transan .. eller IQ.se anti alkoholreklam, du vet.. "du får pryda att bada näck.. och främlingar att bilda hög..." ( http://www.iq.se/content/default.aspx ---> se IQ filmerna )
eller studsbollsreklamen... Nu ska jag sluta skriva blogginlägg i din blogg hihi. KRAM!

2008-05-23 @ 23:28:10
URL: http://jaquelinejaqueline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0