"1 st ridå (av järn)"

2 st gasmasker
1 st bombplan
460 kg Berlinmur (orginal)
1,3 ton finskt bly
5 megapixel
1 frispark
1 öppen dörr (alt 4 stängda fönster)
1 doft av äldre herre
etc....

Detta är ett utdrag från en 24 servett-sidor lång lista på rekvisita till Zeus musikvideo. Jag blev rekvisitaansvarig, det fixar jag! Men jag kände att det började spåra ur vid :

3 st planekonomier
1 st uggla i mossen
Den rätta lottoraden
4 st lådbilsland...

Hela listan ska mac renskriva idag. Så det blir lite struktur över det.

Annars då? Jag hann med en 24 timmars tripp till Stockholm i helgen för att gå på min systers inflyttningsfest och hälsa på Maja. Jag är effektiv jag.

Sofia i stan.
Maja och Majas frys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0