Sista tävlingsrapport innan p

Söndagstävlingarna blev inte heller utan drama. Massa lag hade blivit matförgiftade. Smittoskyddsverket va där och allt. Värst var det för Salems juniorer, de åkte 10 pers på isen när de brukar vara 16. Strongt att ställa upp ändå. Liksom många andra lag.
Oh well, nu är det i allafall slut på dömandet för denna säsong. Nästan ett år innan man får höra Carinas tvärsnabba övergång från hysteriskt skratt till ett allvarligt: "First element: Intersection" i sitt headset så fort de tävlandes musik kommer igång.

image559
Istället för endast en grå linje att avsluta delen om teamåkning så fann jag denna gamla bild. Surprise från 2004, sjukt synkad piruett.

Kommentarer
Postat av: fjant

jag jag hade inte gärna heller gjort högskoleprovet, vadå betala pengar för att lixom bara få det bevisat at man e en aning korkad =) meeen mina betyg på gymnasiet va inte så braa va =)
wooowww sikket SM..haha carina jag känner änna igen det haha =)

2008-03-04 @ 09:33:58
URL: http://cutefjant.blogg.se
Postat av: Anonym

inte visste jag att du har llösenordskyddat din blogg..?? jag kom ju in denna vägen =)

2008-03-04 @ 09:36:39
Postat av: Anonym

nop det va fel..jag hade skrivit belins...å hon hade visste gjort det ohj det va fjant igen jaja..
=)

2008-03-04 @ 09:38:09
Postat av: Mici

Scheisse! Jag önskar jag hade varit där! Vilket drama!
Stackars folk.

Och nej, vi har inte sagt någon dag så det är lugnt. Men snart!

2008-03-04 @ 09:55:36
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0