Scoop och axel

Igår fick jag äntligen mig en vanlig träning på is. Ingen hård kanske men lång!
3 ½ timme i lagomt tempo för mig i detta skede :). Mjölksyra redan efter en kvart. Shit. Träningsvärk idag...
Men några axlar fick jag till, efter fegeri.



Praktiken då? Samesame. Har börjat filma ett nyhetslöp. Kul, idag fick vi till ett riktigt scoop. På riktigt haha. Om nåt bara hade exploderat sen...
Usch. Kom att tänka på en intervju jag filmade, jag har inte sett bandet men Det. Gick. Inte. Bra. Haft ångest i flera dagar eftersom det inte är jag som redigerar det. Samma med ett annat band. Saatani. Störande när man vet att man kan bättre, men det är ingen idé att bortförklara sig, det hjälper ingen.
Provade att redigera i multicam i Edius. Ball. Det blev inte perfekt, men det var ju ett förstatest så jag klipper om det imorgon. Får nog börja från början helt men det går snabbare än att göra om det som det är nu hahaha.
.


Kommentarer
Postat av: andreasanton

HAHA joo Pokemon har sina fördelar!
Men den här bloggen har jag aldrig sett innan, mkt nicee!
Hur hittade du min blogg by da way?

Kram!

/andreas

2008-03-15 @ 00:53:04
URL: http://andreasanton.blogg.se
Postat av: anja

dina axlar var vackra! trevligt att få träffa dig idag, och imorgon :O pussar!

2008-03-16 @ 19:16:43
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: camilla

nice to see you this weekend kompis =)

2008-03-17 @ 08:34:39
URL: http://cutefjant.blogg.se
Postat av: flach

elin, nu har har skickat in bilden..men ja "glömde" skriva mitt telenummer..så när jag vinner min kamera sen så kan ju du bara säga nummret. HAHAH. have a nice day.

2008-03-18 @ 07:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0