Robert Wells på pianoflotte är humor

Åhjo. Påskhelgen kändes mer som nyårshelgen... massa snö. Men det tackar vi för. Gå runt och knarra i kramsnö är icke fel. Lägg därtill en middag som är precis som julbord fast med påskmust och kycklingar, plus lukten av smällare i luften så har man nyårsafton.

Påskafton? Låt oss säga: Det börjar med the Franssons. Vart slutar det då? Ni förstår nog vartåt det lutar... Jajjemnen. Det blev en kväll på Murveln. Varför blir det alltid så Mackan?
Jag upprepar Varför blir det alltid så??

Kvällens topp tre bilder. Och det är seriöst de mest lyckade... Vi ska inte lägga upp fler...


Mycket tid har även spenderats i Scandinavium. VM tog slut igår med uppvisningen. Där satt jag med världens bästa konståkare framför mig och stundtals kunde jag ändå bara tänka på alla kameror som omgav mig. Haha, skadad? Men åkarna var såklart sjukt bra. Jag blir avundsjuk som få.
Uppvisningens topp var däremot Robert Wells som spelade piano med playback, på en flotte som åkte över isen. Vi vet inte om det var seriöst...

Vi hade icke första parkett som synes, men grymt var det ändå.

Steadicam på skridskor, rätt goa åkningar då eller? Om inte fotografen skulle vart så hjulbent. OCH vajrarna till wirecamen synes. Teknik i bild så att säga.


/400



Kommentarer
Postat av: sofiaflach

fasen, din kamera måste vara sjukt bra. jag som tyckte mina bilder blev bra me min kamera..ähh bara o slänga i papperskorgen nu asså..(obs, ja ska inte slänga den i papperskorgen för då blir mamma arg) puuuss sofia

2008-03-25 @ 15:12:44
Postat av: fjant

tjo! wells spelade faktiskt inte playback =) vad jag fattade det som! :P nu drar jag te budapest! kramis på dej elin b =)

2008-03-26 @ 10:13:40
URL: http://cutefjant.blogg.se
Postat av: Mackan

Därför att Murveln levererar ALLTID!
Det finns en Top 1 bild till som degen tog. Du sitter skitglad med en stor Murvel-logga bredvid dig..hahahaha

2008-03-26 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0