För snabbt

... har det gått.
En vecka kvar i götet. Sen bär det av. Just nu vill jag inte tillbaka till Kalmar och Ekonomijournalistik. Har inte direkt längtat efter denna kurs.
Seriöst, vill vara kvar här lite till. Har ju inte hunnit med någonting här. Men kommer tillbaka rätt snart igen.

På dagarna då jag börjar 6.30 har jag oftast bil till piren. Jag blir varje morgon lika förvånad över hur snyggt Göteborg är i siluett. Gryningtimman längst med älven med Weeping Willows eller Björk ur högtalarna, som blivit min standard bil-musik.
Snygga siluetter och bra låtar! (Lite sorgliga texter som passar på morgonen, haha).

Stuck here with my pride
staring right into the reason
for my watered eyes



Trots att huvudinslaget om dagarna här i Gbg är praktiken så håller det här på att bli en konståkningsblogg, vilket är oväntat eftersom jag typ aldrig brukar blogga konståkning, men nu är det bannemig den mest intensiva högsäsong.... Sex helger, nio tävlingar. Sheisse.
Med tanke på det så är det inte mycket jag skrivit, hehe. I helgen var det Lurje (pressansv. och fotograf). Nu i veckan håller VM på här i Gbg, inte ofta. Jag brukar inte ens kolla på VM när det går på TV men nu får man änna passa på, så dit ska jag lite grannnnn.

Kommentarer
Postat av: camilla

ja jag är på alal event på VM =) har ju all event biljett =)

2008-03-21 @ 19:21:27
URL: http://cutefjant.blogg.se
Postat av: sofia

sv: telefonnummer? e du go elle? nejnej de våga ja inte :P

2008-03-22 @ 11:09:51
Postat av: Didem

Åååh jag missar det bästa, lördag och söndag !!! grrr

2008-03-22 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0