Disträ

Så otroligt disträ jag har varit idag. Gubbsen på kanalen fick inte mycket vettigt ur mig. Mest ett "Va? Javisst"
Det fortsatte även på eftermiddagen då jag gick till Swedbank. Hon som jobbade där måste ha sett att jag var ett lätt offer idag för innan jag visste ordet av det har jag nu valt något... något... jag vet inte vad jag har valt. Nåt med pension och räntor och aktier och fonder. Jag som bara skulle byta ut mitt sletna kort.

image562
Haha, kolla vad jag hittade på mamma och pappas dator. Från nian då jag upptäckte Photoshop. Oj va avancerat jag tyckte att det här var. Lägg märke till den naturliga nyansen på hennes halsband.

Mycket att göra nu om kvällarna. Framför datorn. Det här me Leon Lurje o sånt. Kunde finnas en bättre timing men nu få jag spurta i veckan. (shickgrejer också, panik!! vill hellre sitta kvar på praktiken och redigera men hinns inte. damn)

Kommentarer
Postat av: anja

nejnej. men vistt hade du väl din blogg innan jag skaffade min? jag har haft min sen mars -06. hm aja. kom och träna med oss imorgon elin, det hade varit kuligt! :)

2008-03-11 @ 15:51:11
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: andreasanton

Fint halsband :)

2008-03-11 @ 21:14:26
URL: http://andreasanton.blogg.se
Postat av: anja

isen är mellan 19.30 och 22 så sista timman lär du väl hinna iaf? PUSS :)

2008-03-11 @ 21:32:40
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: Edina

Ta på dig dina moppeglasögon nästa gång du ska till banken, då finns det ingen risk för att de ens vågar fråga dig om du är intresserad av att teckna något som har med fonder att göra. Möjligtvis ringer de efter polisen.

2008-03-13 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0