Grillkalas med Balkan Beat!

Jah ohja! I lördags fann jag mig sittandes på Micis uteplats med ett gapflabbande, grillande tiomannasällskap. 
Jag fixade en påse på dörren. Carmen och Nina var väldigt bra på att berömma. Man trodde dem nästan. Var det förresten någon som tog kort på påsen??

Efter det bar det av till Kontiki och Balkan Beat Party! Ja, det är PRECIS vad det låter som. Lika roligt också. Knökfullt, hoppandes, dansandes, en kille i tigerdräkt, allsång till dunkande sprudlande balkanmusik! Hurra! Nästa gång är vi däremot mer förberedda: Inga jackor eller väskor som på något sätt tar upp mer utrymme än nödvändigt.


Jag glömmer alltid hur bra det är. Men om och om igen blir jag påminnd om att jag måste börja lyssna mer på balkanmusik. Kolla bara på bilderna. Kan det vara annat än fantastiskt?

Ps, ja Mici.. detta erkänner jag var ett sent inlägg:)


Kommentarer
Postat av: Mici

Fantastiskt Elin! Ett inlägg! (haha)

Nej tyvärr, ingen tog kort på påsen...men vi kommer alltid minnas den!

2008-07-01 @ 09:57:45
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: anja

sett "svart katt vit katt"?

2008-07-01 @ 11:01:34
URL: http://anjavanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0