Info for you

Känner att jag håller inne med information. Information om vad jag gör dessa sommardagar.
Har ni väntat? Jag kan dra några korta axplock... Har bland annat vart på födelsedagsfest hos Jessica där jag träffade massa gamla Önneredare som man inte sett röken av på ett bra tag.
Tagit diverse öl på lugna hak. Smugit runt med Ny. Glassat med Fanny. Inspekterat Idas lägenhet. Hängt utanför konserter. Haft en hel massa inneboende. Fotat bröllop... ja... och ni vet. Haft sommarlov.

Och i lördags var det grill i goda vänners lag här innan staden kallade. Joleby gick all in.
"Har du ägg?? Har du smör? Perfekt, då kan vi öppna redan ikväll... Håller vi bara ut dom första timmarna, så går jag och handlar sen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0