Kock

Än en gång har jag tagit matlagningen till nya höjder! Med lite för mycket smör och med en stavmixer som blandare har jag fått till nån slags seg potatispuré.
Men gott är det! Nu sitter jag och väntar på att en till potatis ska koka klart så jag kan dryga ut moset, för just nu är det rätt löst, man kan inte portionera det gött då.

- Åh, vad ska det här bli?
- Ska bli? Jaha... ja. visst ser det ut som muffins-smet eller nåt?
- Är det inte det?
- Nej... och konsistenen känns som torkande tapetklister
- Men vad är det?
- Potatismos

Kommentarer
Postat av: Edina

Vem har sagt att potatismos måste hålla sig inom en viss potatismosram? Tänk, tänk utanför boxen! Potatispurén kommer att bli en hit. Yeah I know. Jag har råkat ut för samma sak... tapetklister, love.

2008-02-19 @ 00:12:00
Postat av: Mici

Självklart finns det en roll till dig. Men vi har tyvärr ändrat, du är numera ett torn med guldtak. OK?

2008-02-19 @ 19:04:31
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Nils

TACK FÖR ÖLEN BELIN!

2008-02-21 @ 13:11:54
Postat av: Didem

HAHAHAHHAH låter mega gott :D

2008-02-22 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0