Då satt jag här igen...

Ja, det var inte längesen jag var i samma sits. Kvällen innan jag ska åka hem. Sitter och packar. Klockan e fyra. Men nu är det inte jullov vi snackar, jag ska på praktik! Wallala!
Enda skillnaden är väl att den här gången behöver jag inte äta upp eller slänga precis allt i kylen eftersom resten av kollektivet är kvar.
Och jag har en halv dag på mig imorgon att äta upp eventuell potatis.
Grannarna under oss har fest precis som alla andra vardagar. Kommer sakna dunkadunkat när jag ska sova.

En sak är synd: Att jag inte kan vara kvar nu över helgen när B-klassen kommit tillbaka, missar dessutom viktig CL-match och mån-galaj. Varför åka så tidigt? Dömma tävling lördagmorgon. Mmm. Timing? Nej.



Hänt annars då?
Ännu en helg blev Stockholmslös. Kalas för Emilia i lördags. Ännu senare blev det kalas för Sofia. Ännu senare råkade jag spilla stearin över hela Nils jacka, då gick han hem på "tvättid". Sorry, men jag bjöd på öl igår så då fick jag tillbaka lite god karma.

Digital publicering är nu slut! Klart, finito! Min grupps hemsida finnes att beskåda här: Calmaren (tidning 4)
Underbar ledig dag denna dag, förutom att jag skämts för min slitna look som jag lade till mig i morse.
Jag och Emma har planerat ett GRYMT program till min grupp. Synd att jag inte är i Kalmar när uppvisningen är. Men om de kör som de gjorde idag kommer det bli ett åk att minnas.
Sagt farväl till folk hipp som happ. Mollys i tisdags, puben i går, film idag lalala.
Dumpat sista shorepärmen på Dag. En tung Dag och en lätt Elin skiljdes åt vid kyrkogården, mahaha.


Hos Sofia! Nilas är vin(n)arskalle, idolbild med Bengt, soffpatrullen.
(den som snor min kamera måste lära sig att fota massa istället för att bara ta fem kort på en helkväll!)

Måste sova nu så jag hinner boka biljetter imorgon. Damn att jag missar kul imårrn.
Jag är helt enkelt så cool att jag kan missa kalas om jag vill. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Erik

Svar: Tack för tipset! Felet är att jag är lat... Ha det bra!

2008-02-22 @ 13:27:54
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: Mici

YEYY, tack så mycket!! Visst är det underbart, fatta vad gammal jag är nu, lika mycket tant som dig! iaf ett tag till...;)

2008-02-22 @ 14:07:37
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0