Året i små ord

Snart är det nytt år och jag kan fortfarande inte få ut "VILKEN är den sanne ÄRORNAS konung? Viiiiiiiiiiiiiilken? VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILKKEN?" ur huvudet.

Förra årets nyårslöfte som aldrig infriades. Jag ville så gärna trycka på den här knappen...
 Den ber ju om det
!


Jag gör det lätt för både er och mig: 2008:
Januari: Filosofi, guitar hero, CL-Ultras
Februari: Calmaren, ishallar, musik
Mars:
Praktik i gbg, ishallar
April:
Musik, ekonomijournalistik, Barcelona
Maj: Sol, redigeringsrum, kollektiv, EU
Juni: Hak, lol, skolfoto, fotboll
Juli:
Tusen utflykter, Tipifestival och Kalmar
Augusti; Filma, flyttning, oro, Way out och Onnered Blues
September: Noll koll på teori, lek, n(l)ollning, korv och Esplanaden
Oktober: Omvänt dygn, hemtenta, Billys panpizza
November: Uppsats, foto, utklädnader
December: Foto, uppsats, kval, faddergala, Göteborg


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Tåmass

Tycker om att Tipifesten kom med på listan :)

2009-01-07 @ 14:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0