I´m off

Eftersom alla kommer att få abstinensbesvär om jag inte uppdaterar på några dagar så får jag slänga in ett inlägg innan jag sticker.

Imorgon ska jag lämna min ytterdörr vid 6.30 för att ta mig till flyget. Som på ett omiljövänligt sätt ska ta mig till hufvudstaden. Där ska jag praktisera på Faddergalan.
Mångt och mycket missar jag denna helg på samma gång. Fotoutställningen som vi hållt på med går av stapeln imorgon. Tester på isen på lördag. Första kvaltävlingen på Tjörn. Allmänna avtackningar i Kalmar. ElinB, shock, White N. osv osv. Och lussevaka om det nu blir någon! Men den kan jag i så fall vara med via telefonlänk;)
Och hur ska det gå med uppsatsen?? Aaahh! Haha, värdefulla dagar tas ifrån oss, men Sanna ska ändå iväg och fira Lucia på annan ort...

Oh well, nu måste jag knyta mig ifall jag ska komma upp imorgon!
Ska för övrigt bo hos Maja när jag är i Stockholm. Naiiiis.

Kommentarer
Postat av: Myte in da klass

Nu har jag abstinesbesvär! Blog on, blog on...

2008-12-15 @ 14:47:13
URL: http://kooworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0