I november tändas tusen juleljus

I tisdags sa jag till Therese att jag skulle hålla mig en vecka till, sen skulle jag börja lyssna på julmusik. Jag bröt det redan samma kväll... det är ändå en månad senare än förra året. Men det var för att jag då gjorde ett jul-teamprogram med åkare som aldrig åkt team innan så det tog sin tid... och att vi hade julspecial med Boris på Hyllan i oktober.
Man måste ju passa på att lyssna innan jul! Efteråt blir det ingen känsla. Samma med julgran.

Oj vad veckan gick snabbt. Flög förbi gjorde den, nästan. Helgen är kvar. Lugnt ikväll med malin, jaaa. Just nu ser det ut som att det blir att titta på första Idolfinalen för iår.
Oxhagenkikkers igår på radion. Elton skulle lära sig att jonglera. Gick bättre än väntat. Mycket fina ljudeffekter inlagda av Martin. Fin faktaruta av mig. Tomas Judas Andersson svek. Hemlig gäst som inte blev så hemlig (dillz), som hade intressanta frågor.
"Fyllan i villan" imorgon. Har fixat kläder typ... blir inte lika engagerat som förra helgen, men kul med något tema i alla fall.
Ruben kastrerads idag... lagom groggy vinglar han omkring. Lille vän...

/hitta 375

Kommentarer
Postat av: Lia

Hej hoppas att du får en bra helg, kram!

2007-11-09 @ 15:39:25
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Mici

Haha, jag började i fredags med julmusiken! När vi åkte till Jönköping var det Carola som gällde =) och visst är det kul när man kastrerar ett djur och de vinglar omkring som om det vore första fyllan...hihi!

2007-11-09 @ 16:55:57
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Elton

Kanske ska satsa på en karriär som jonglör istället. Mycket lättare än att vara journalist..

2007-11-13 @ 22:07:00
URL: http://trewick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0