Jag: Stolt förälder

Kom just hem från Greased Lightning. Showen som Malin är med i. Mat och underhållning, mycket bra! Kanske var det så att jag var extra känslig idag (anledningen kommer jag till), men under de två-tre första låtarna som framfördes som Malin var med i fick jag nästan tårar i ögonen. Det är ju min duktiga vän som står där uppe. Du är en stjärna!

Kände mig som en stolt förälder på Luciatåg.




Fikade hos Edina igår
. Mystjej! Sen blev det ut ett tag ändå, detta var jag icke beredd på! Till Linn, sen puben och Fula fisken. Skvallerskvaller! Hohoho... och nästan borttappade glasögon. Illa. Men de återfanns efter lite letande. Avslut med Moulin Rouge highlights hos Edina.
Magasinsändningar idag. Härligt. Satt vid en dator hela dagen och stormtrivdes.
Gick till isen direkt och kände att jag borde varna de små liven innan träningen att jag kanske skulle vara småirriterad denna träning eftersom jag inte hade ätit på nästan ett dygn (jag ser mamma dunka huvudet i bordet efter hon läst denna mening). Det var illa! Jag hann helt enkelt inte under dagen!  Barnen fick kämpa idag i alla fall.

/378

Kommentarer
Postat av: Edina

Beeelina! Så, nu har jag knåpat mig fram till din blogg :) Efter att bara ha druckit ett glas mjölk är du en heroine som orkat hålla igång den här dagen med :) Tack för igår, det var gryyyymt!

2007-11-16 @ 00:23:46
Postat av: Mor

Jo... nej förresten det finns inget att tillägga...

2007-11-16 @ 11:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0