Så mycket nu

Så mycket att göra nu så mycket att göra nu så mycket att göra nu. Kommer aldrig att hinna göra två rep innan tentan imorgon... när jag inte ens vet var jag ska göra det andra...
Omtentan smyger sig på... snart tolv timmar kvar... Har just suttit m Martic o Dillz och med hjäpl av tryffel, sångpauser och slag med rabarber kommit igenom alla slidesen alla fall. Känns som att man är rätt säker på dem nu. Glömde sätta upp alla gamla lappar, så kunde vi gått runt i lägenheten o bara titta på dem.. jaja! Nästa gång. Nej, det här hinner jag inte skriva, måste läsa igenom lapparna och sen sova goott!

Kommentarer
Postat av: Tess

Känner igen mig =)
Lycka till iaf!!
With love// Tess

2007-05-30 @ 01:27:42
URL: http://www.tereselundberg.blogg.se
Postat av: anja

eeeelin! sitter ju och ska lyssna på dig i radion nu, rätt tid och allt men, men det LÅTER ju inget!!! :( varför?

2007-05-30 @ 20:05:49
Postat av: elin

Men lille anja! attans rackarns! när du för en gågns skull kan lyssan alltså. vi slutade sända i fredags.. sommarlov! hallå eller!

2007-05-31 @ 03:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0