Kaktus

Så var Kaktusgalan överstökad, jag hade sjukt kul. Tyvärr inte så mycket bilder därifrån... tog kanske tio bilder, här är typ alla:




Kaktusgalan är den största filmfestivalen norr om Polcirkeln och äger rum en gång om året här i Kalmar. Det är vi som går på skolan som blir nominerade för filmer vi gjort under året. Min grupp var nominerad en öppen kategori, men ack! Vi vann ej! Men det var väntat, har sett de andra bidragen, men kul att vara nominerad ändå! Röda mattan var temat och det kändes som värsta balen när fler och fler samlades utanför kåren... men så var det ICKE! Kul kväll allafall, var speedad från kl fyra på eftermiddagen till fyra på natten. Så mycket roligt folk det finns i Kalmar, blir alldeles varm i hjärtat.

Imorgon drar Kvastkampen igång, jag ska gestalta PeterPan-krokodieln och dräkten börjar ta form. Sak nog bli kul" Hoppas på sol!
Nu ska jag göra pannkakor! Gooooott! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Åh, vad nostalgisk jag blev nu! Kvastkampen kommer jag! Jag var med ett år. Mitt lag kallade oss för Naughty Cruisers Club. Jag minns inte hur det gick för oss. Jag studerade i Kalmar under 3,5 år. Stormtrivdes där!

2007-05-16 @ 23:01:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sluddrarn

jåhå..

"var speedad från kl fyra på eftermiddagen till fyra på natten." eeh.. lol

Minns bestämt att du deckade hemma hos martin senast kl 3.. iaf låg du väääldigt stilla.. speedad dröm möjligtvis, "efterfest".. jotack.. lol

2007-05-17 @ 00:10:43
URL: http://sludder.blogg.se/
Postat av: elin

sludder: ligga i soffan och klia någon i håret en stund räknas inte som att däcka: jag var hemma kl fyra, allstå somnade jag ingenstans. Vad gäller "efterfest" så får du lära dig att gilla lugna efterfester eller att inte gå till dem i så fall. lol.
VI OCH NILAS ÄR BÄST I VÄRLDEN

2007-05-17 @ 02:33:10
Postat av: elin

junitjej: Ja, jag stormtrivs här med! Detta blir min första kvastkamp så jag hoppas det blir kul. det är över 400 pers och 58 lag som anmält sig... kul ska det bi, bilder kommer upp sen:)

2007-05-17 @ 02:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0