Farmor, klackar och festival

Var och hälsade på farmor för några dagar sen. Det kändes inte bra då det första jag ser när jag kommer in i byggnaden är den här skylten:

Tankarna gick direkt till lik-vagn. Men värre än så blev det inte. Farmor mådde bra (efter omständigheterna såklart) och visade lite övningar hon skulle göra varje dag. Hon får komma hem i dagarna tydligen.



Jag gick i klackar i söndags. En helt vanlig vardag. Det har typ aldrig hänt. Senast jag hade klackar var i julas (in i bilen och ut ur bilen), innan dess var det balen och studenten och innan dess var det balen i nian...
Jag är avundsjuk på folk som är tillräckligt korta för att kunna använda klackar utan att se ut som flaggstänger. Hatar att vara lång. Verkligen. (Nej, jag är inte ute och fiskar efter kommentarer som "Nämen det är ju jättefint att vara lång, du kan bli modell".  Det är faktiskt den absolut mest användna kommentaren när någon ska komma på något bra med att vara lång... finns tydligen ingen mer fördel). Haha nu låter jag lagom bitter:)



Måste till sist visa den här fina bilden där Mici imiterar Måns Zermerlöv mycket bra.

Nu drar jag till Peace & Love-festivalen! Hurra! Måste lägga mej nu så jag kommer upp i morgon.

Kommentarer
Postat av: Mici

Men neeej, vad fult! hahaha...då ska jag lägga upp när DU är Måns! Vi borde skicka detta till Måns. Ha så kul i Borlänge, puss!

2007-06-27 @ 08:23:31
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: anja

heej jag måste faktiskt berätta att jag använde klackar igpr vilket absolut inte hör till vardagen och jag förstår dig kännde mig som en flaggstång ju! men vafan vi ska inte sörja för det fötterna (iaf mina) blir så pisst off när jag har klackskor.. ps. älskar bilden på mici!!!

2007-07-19 @ 12:34:32
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0