Sakter att göra efter tentan


Saker jag kommer att ha tid med nu när tentan är klar:
Städa
Lära mig knapparna på våra fjärrkontroller
Läsa vanliga böcker
Se på Bodyguard (det var ett himla tag sen)
Skriva mer genomtänkta inlägg
Klappa katten
Laga riktig mat
Klappa hunden
Fira valborg
Ringa alla vänner därhemma
Lära mig spela gitarr (försök  nr 7)
Lära mig spela flöjt (försök nr 1, har jag nu en röd flöjt hemma måste man kunna spela..)
Lära mig jonglera (försök nr 2)
Fixa saker till kvastkampen
Använda grodhandduken
Skriva saker till Shick
Köpa solglasögon på OKQ8
Sova på natten
Sortera min garderob
Framkalla bilder i Rostads mörkrum
Laga mina kläder
Hänga
Spela schack
Handla mat när det behövs
Fotafotafota


Ja, sen kommer allt med stromsteg... mycket som händer de sista fem veckorna som jag ska hålla på med. Fadderutbildning, Shorefest, pilla med grejer på spexet, kanothajk, fylla år, redigera saker till Kaktusgalan, Shorepärmar, Kvastkampen, massa annat folk som fyller år, spinningtest, radiokurs... och sen avslutar jag terminen med att åka hem till götet och pappas 50-års fest Efter det är det Sweden Rock och så är sommaren igång... ojojoj! Kommer gå så fort!
Ballt kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0